Bestellen

Klantendienst

❮ Terug naar de contactpagina

Wens je een product online te bestellen? Hieronder vind je alvast een antwoord op de meest gestelde vragen. Neem gerust ook contact op met onze collega's van de binnendienst. Je kan ons alle werkdagen telefonisch bereiken op het nummer +32(0)34510090 van 8.30u - 12.00u en van 13.00 - 17.30u, op zaterdag zijn we bereikbaar van 10.00 - 13.00u. Uiteraard kan je ook een e-mail versturen naar verkoop@transfert.be

Er zijn verschillende mogelijkheden om een bestelling te plaatsen.

    • Online via deze webshop
    • Telefonisch: 03/451 00 90
      Dit kan alle werkdagen van 8:30-12:00 en van 13:00-17:30 uur
    • Via e-mail: Je kan je bestelling doormailen naar verkoop@transfert.be

    Daarnaast kan je als particulier of bedrijf elke werkdag van 8.30 - 17.30 in onze winkel terecht, op zaterdag van 10.00 - 13.00 uur. Ons adres: Duffelsesteenweg 150 - 2550 Kontich

Nee, er is geen minimum orderbedrag. Bij bestellingen onder de € 50 excl. btw worden er wel verzendkosten aangerekend. Deze verzendkost zal automatisch worden toegevoegd in het winkelmandje. Postzegels zijn een serivce product en tellen niet mee in de berekening voor gratis levering.  

Voor leveringen in België is verzending gratis vanaf een orderwaarde van € 50 excl. btw (€ 60,50 incl. btw). Voor leveringen in Nederland is verzending gratis vanaf een orderwaarde van € 150 excl. btw (€ 181,50 incl. btw).

Indien je graag iets wil wijzigen aan je bestelling of iets wil toevoegen, neem je best contact op met één van onze collega's van de binnendienst. Dit kan via email: verkoop@transfert.be of telefonisch: 03/451.00.90.